A mondatok súlya

Szerző‘: katyusa on 2009.03.12. 17:47

Mekkora súlya van egy-egy szónak mondatnak. Tegnap módosítottam az utolsó bejegyzésem, töröltem egy zárójeles megjegyzést. Aki látta, látta, aki nem, nem. Szerintem már senki nem emlékezik, mi volt az az egy mondat, talán jelentősége se volt, csak számomra. De mégis úgy döntöttem, hogy törlöm.

Hogy miért? Rájöttem, hogy az a mondat nem fedi a valóságot. Rájöttem, hogy ha én nem vagyok említésre méltó legalább annyira, hogy aki miatt kicsit is érdemes lenne..., aki nem tart vissza semmitől, mert ő van olyan megértő... hogy hagyja, hogy megvalósítsam a céljaim, az álmaim... hogy ő támogat még ebben is. Szóval ha ennyire se említenek, én miért említeném Őt meg?

Hát igen a mondatoknak súlya van, még annak is amit le se írunk!

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr21998413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hadeil 2009.03.13. 08:48:01

Nem véletlen tanították meg kiskorunkban, hogy számolj el 10-ig mielőtt bármilyen hülyeséget tennél vagy mondanál! Szerintem ezt alkalmazni is kellene! Viszont mindannyian voltunk már olyan helyzetben, hogy kimondtunk valamit, amit igazán nem is úgy gondoltunk!
süti beállítások módosítása