Menni vagy maradni? Ez itt a kérdés...

Szerző‘: katyusa on 2009.02.06. 06:58

Közölték, hogy meddig számítanak a munkámra a cégnél. Fontos szereplője leszek a végelszámolásnak, mondhatni (ahogy a főnök fogalmazott) az ő támasza. Hát ennek aztán nagyon örülök (több mint 100 kg támasza, na fasza :) ).

Nem tudom mennyire jó ez nekem. Nehéz szívvel mondtam rá igent, hisz ha belegondololok, nem tudom ki bírom-e addig. Azt éreztem, hogy elkötelezem magam olyan mellett, amit nem biztos, hogy lelkileg végig tudok csinálni. Ott legyek végig, míg be nem zárják az ajtókat, nézzem végig, milyen semmivé válik életem első munkahelye. Nézzem végig, ahogy elmennek a kollegák, a barátok... Ráadásul mindezt kettesben a főnökkel (mégha egy fiatal, sármos pasi lenne... de nem :( ).

Minden nap ezen idegeskedek, hogy mit kellene csinálni, de ha felmondok bukik a  végkielégítés... Azt meg nem engedhetem meg magamnak, hogy még ha nem is olyan sok, de mégis valamire elég pénzt veszni hagyjak. Kényszerhelyzetban vagyok, és dühít ez a tény. Mert oké, hogy sokat tanulhatok majd ezekben a hónapokban, de mit kezdek utána?

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr66925725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jó nekem,első vagyok! 2009.02.07. 19:21:30

"Minden nap ezen idegeskedek, hogy mit kellene csinálni, de ha felmondok bukik a végkielégítés"

Ez egy szemét világ,sajnos ez körül forog majdnem minden és mindenki.
Amikor mondom hogy úgy mennék külföldre és lennék tróger...de mégse,mert a szemét pénz,mert kell hogy legyen a pénztrácámban,kell hogy megtudjam venni ezt meg azt,de tényleg a pénz kell a boldogsághoz????
Néha irigylem azokat akiknek a pénz nem számit semmit,helyette úgy élnek ahogy nekik jó,azt csinálják amit akarnak és kedvük van...
Illetve azokat sajnálom akiknek a pénz sok mindent jelent.

Sajnos megtudnak venni minket pénzel.
Én is most azt csinálom amihez nincs kedvem.És miért? A pénz miatt....

Téged is megfogtak azzal hogy pénzt ajánlanak,ami a mai világban a legfontosabb.

Az meg hogy mi lesz szeptember végén még ne idegesítsen.
Nagyon soká lesz,addig még nagyon sok dolog történhet.
Nézd a jó oldalát hogy addig van munkád,ha másnap nem is lesz munkád elmész munkanélkülire és keresel.
Illetve tudod hogy mikorra kell munkát találnod.Tudsz időziteni.
Hiszem hogy te azzal a tudással és tapasztalattal ami mögötted van\lesz találsz majd munkalehetőséget.

katyusa 2009.02.08. 13:07:18

Köszi a biztató szavakat, sokat jelent, hogy ennyire támogatsz a szavaiddal, azzal hogy meghallgatsz...
süti beállítások módosítása