A héten már a második? :)

Szerző‘: katyusa on 2009.02.28. 10:30

Hát nem nagyon jön össze, hogy minden nap, de legalább egy héten ne csak egyszer blogoljak.  Hát igen, leköti minden időm a munka, meg a pasim?! :) Most mégis ez már a második bejegyzés lesz a héten?

Kapom is a panaszokat, hogy elhanyagolm a barátaim, pedig én nem érzem így. Mit jelent egyáltalán elhanyagolni valakit? Az amikor bár minden nap beszélünk telefonon, csak épp nem megyek hozzá, az már elhanyagolás?

Érdekesen gondolkodnak az emberek, és alapvetően tényleg mindenki önző. Mert ugye másban a szálkát is... Persze én se vagyok más, de én úgy érzem próbálok mindig a másik fejével is gondolkodni, és ha valaki azt mondja, hogy ez most rosszul esett legalább bocsánatot kérek, hogy ne haragudjon, de azért elmondom a véleményem. Szerintem a barátságban így fair. Sajnálom, ha bárki a környezetemből mostanság azt érzi, hogy elhanyagolom, de tényleg estig dolgozok, utána meg örülök, hogy azzal a valakivel lehetek, akivel nagyon jól érezem magam, aki egyre többet jelent számomra. Sajnálom, ha bűn az, hogy hosszú idő után végre boldog lehetek, és ezmiatt nincs mindig időm a barátaimra. Szerintem az lenne a normális, ha tudnának ők is örülni az én örömömnek, és néha, ha csak pár percünk is van a másikra, szemrehányás nélkül tudnák ugyanúgy beszélgetni, mint régen.

Szóval azon kívül, hogy dolgozok, meg még otthon is dolgozok, meg pasizok, nem történt velem semmi érdekes a héten. Ja de!!! :) Reggel sms-re ébredtem :). Na de nem az én telefonom csipogott, hanem ahogy ő mondaná (vagy mégsem?) "a választotté". Hát meg is lepődtem, ki ír neki ilyen korán (fél hétkor). Volt már hasonlóban részem, és tudom ilyenkor nem a jóbarátoknak jut eszébe az ember. De tudtam, hogy jobb, ha nem érdekel, hogy ki az. Mert ugye amiről  nem tudunk az nem fáj. Na a lényeg, hogy bár nem kérdeztem ő azért elmondta ki írt neki "üres" :) sms-t. Persze, hogy csaj volt. Hát megint rájöttem magammal kapcsolatban, hogy ha féltékeny vagyok, akkor tényleg leginkább a múltra. Nem tudom megmagyarázni, de sokkal inkább vagyok féltékeny az exekre, mint bárki másra mondjuk egy buliban vagy bárhol. Nem jellemző egyébként rám a féltékenység, de nem igazán jó ebben a tudatban lenni, hogy van valaki, aki talán többet szeretne Tőle!!!

Hát a hétről ennyit, meg februárról is, basszus holnap március :)!!!

 

szólj hozzáˇ

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr96971183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása