Tombolnak a hormonjaim

Szerző‘: katyusa on 2009.03.05. 22:16

 

Hiszti, pattanások... minden ami arra utal, hogy tombolnak a hormonjaim :). Hát az elmúlt napokban volt, van minden. Ha van olyan aki az elmúlt napokban el tudott viselni, annak csak gratulálni tudok. Főleg hétfőn meg kedden. Hogy mi volt velem? Magam sem tudom, de talán ezek tényleg a bizonyos "nehéz napok" előjelei.

Na meg mennyi ragya lett az arcomon. Hát valami csak lesz :). Csak remélem, hogy nem attól van, hogy nincsenek rendben a hormonjaim. Ebben a hónapban vissza kell mennem az orvoshoz féléves kontrollra. Jön a vérvétel... Remélem minden ok, de sajna van egy olyan megérzésem, hogy a tesztoszteron szintem még mindig a felső határon lesz. Az meg újabb gyógyszer szedését jelenti. Bár azt is mondta az orvos, hogy ha a prolactin szintem rendben lesz, egy kis időre lállhatok ezzel a gyógyszerrel, amit már három éve szedek. Nem tudom van-e értelme, hisz akkor lehet megint el kezd majd rosszul működni az agyalapi mirigyem, és lehet több kárt teszünk mint hasznot, hisz akkor majd megint lehet nagyobb adaggal kezdeni...

Elég volt egyszer hozzászokni a gyógyszerhez. Emlékszem mennyi időre sikerült eljutnom arra a szintre, hogy ne legyek rosszul tőle, legalábbis elviselhetőek legyenek a mellékhatások. Mindig közvetlen elalvás előtt bevenni, mert különben mentem klotyómanót látogatni. Volt olyan, hogy éjszaka felriadtam és mentem kiadni a napi bevételem. Nagy öröm volt. Nem beszélve arról, hogy reggelente alig láttam ki a fejemből, azt se tudtam sokszor hol vagyok, képtelen voltam felébredni...Ráadásul anno még fél 5-kor keltem és háromműszakban dolgoztam.

Na hát erre nem vágyom megint. Inkább szedem én a gyógyszert folyamatosan, biztos ami biztos. A doki is megmondta, ne azt várjam, hogy elmúljon, örüljek, hogy nem nő.

Hát én örülök, és jól érzem magam, mégha néha hisztis is vagyok és pattanások nőnek a képemen :)

5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr5984240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jó nekem,első vagyok! 2009.03.06. 06:47:31

"Ha van olyan aki az elmúlt napokban el tudott viselni, annak csak gratulálni tudok"
Volt olyan?
Ha pasi volt akkor ne gratulálj,biztos van jobb módszer amivel megtudod hálálni neki :)

De jó nekem,első vagyok! 2009.03.06. 06:48:28

Ha az orrodon nő pattanás az azt jelenti valaki szeret?!

katyusa 2009.03.06. 06:50:27

@G_bee: hát csak ott nem nőtt :(
Nem szeret senki :(

De jó nekem,első vagyok! 2009.03.06. 07:01:43

Ez csak falusi legenda,ezt a csunya lányok találták ki.
Szóval ne aggódj,biztos van aki szeret.
Első kommentre komment?! :)

katyusa 2009.03.06. 07:16:49

@G_bee: hihetetlen hogy van olyan pasi, aki ezzel a hisztivel elviselt. DE VAN!!! És azt hiszem ki is fejeztem a hálám már :), de még ki is fogom!!!! Vannak jó módszereim, de adhatsz még ötletet :)
süti beállítások módosítása