Sajnálom...

Szerző‘: katyusa on 2009.04.11. 00:14

A rosszkedv ellenére volt egy mondata, ami ha eszembe jut, úgy mosolygok mint akkor. Nem tudtam rá mit mondani, de nagyon jól esett, sőt az több volt amit éreztem. Egyszerűen szívem szerint magamhoz öleltem volna, és csak szorítottam volna, és elmondtam volna, hogy szeretem. De én csak mosolyogni tudtam, s csak sajnálom, hogy azt ami bennem volt akkor, nem tudtam kifejezni. Sajnálni tudom, hogy sokszor nem tudom kimondani, nem tudom kifejezni az érzéseim, s ennyire még soha nem sajnáltam, mint ma, mikor olyat mondott, amit szerintem még senkinek se.

 

6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr31058759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jó nekem,első vagyok! 2009.04.11. 06:27:17

Hát mivel vett le ennyire a lábadról az az áldott jó ember?!
Csak nem megkérte a kezed?
:)

hadeil 2009.04.11. 09:33:06

Most már én is nagyon kíváncsi vagyok!:) Azért remélem hamar kiderül, hogy mit is mondott!:)

katyusa 2009.04.11. 09:55:11

Nem kérte meg a kezem. Csak egy mondat volt feltételes módban, aminek azért van jelentősége, mert szerintem ő se gondolta volna, hogy valaha valakinek ezt monja, mert azt mondta, soha senki miatt nem fog.... :)
Legyen az én titkom, mit mondott, elégedjetek meg annyival, hogy nem lesz lagzi :)

De jó nekem,első vagyok! 2009.04.11. 16:26:09

Ajjj pedig :)

És ha lenne lagzi akkor is így örülnél? :)

hadeil 2009.04.13. 15:05:24

Szerintem a legtöbb nő örül, ha megkérik a kezét, még akkor is, ha nem megfelelő ember kéri meg, mert már az is imponál az önbizalmának, csak abban az esetben feltehetőleg nemet mond!:)

katyusa 2009.04.13. 20:15:47

A nyakába ugranék és csak annyit mondanék, hogy IGEN, IGEN, IGEN...
Na jó,nem vagyok az, aki minden áron férjhez akar menni (még egyszer :)), s most még korainak tartom a lánykérést... Biztos örülnék neki, hogy úgy gondolja, hogy én vagyok az "igazi", de nyilván azt mondanám, hogy ne kapkodjunk el semmit...
Először összeköltözünk, majd egyszer... :) S lehet úgy kikészítem majd, hogy eszébe se jut elvenni :)
süti beállítások módosítása