Én is loptam :)

Szerző‘: katyusa on 2009.01.15. 20:48

...hónap lennék: augusztus

...a hét egy napja lennék: szombat

...a nap egy időpontja lennék: reggel

...bolygó lennék: Vénusz

...tengeri állat lennék: delfin

...cím lennék: a saját címem

...berendezési tárgy lennék: gyertya

...bűn lennék: gyönyör lelkiismeret nélkül

...történelmi személy lennék: Katalin cárnő :)

...folyadék lennék: higany

...drágakő lennék: kék topáz

...fa lennék: jegenyefa

...madár lennék: kolibri

...szerszám lennék: franciakulcs

...virág lennék: rózsa

...időjárás lennék: napsütés

...mesebeli lény lennék: ????????

...hangszer lennék: hárfa

...állat lennék: még mindig delfin

...szín lennék: kék

...érzelem lennék: öröm

...zöldség lennék: paradicsom

...hang lennék: nevetés

...elem lennék: levegő

...autó lennék: valami szép kombi

...dal lennék: touch me

...film lennék: Terminál

...könyv lennék: Kis herceg

...étel lennék: tejszínes csirkés tészta

...hely lennék: tengerpart

... íz lennék: édes

...illat lennék: valami nőies

...hit lennék: remény

...testrész lennék: szív

...arckifejezés lennék: mosoly

...tanóra lennék: matek

...rajzfilm lennék: jégkorszak

...mértani alakzat lennék: sokszög

...szám lennék: 9

...ruhadarab lennék: sapka

...ékszer lennék: nyaklánc

...kiegészítő lennék: óra

...szeretet megnyílvánulása lennék: ölelés

...rovar lennék: hangya

...gyümölcs lennék: körte

...sminkes cucc: szempillaspirál

...festmény: sivatagos kép

...szobor lennék: szabadság szobor

...épület lennék: tadzs mahal

 

Tényleg nehéz eset vagyok, és nem tudom ki vagyok én? Nekem nem jött mindenre egyből a válasz, sokszor sokat írtam volna, néha meg semmi. De azért köszi G. hogy rávettél írjam én is le, ezzel is kicsit közelebb kerültem magamhoz :)

 

szólj hozzáˇ

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr24880462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása