Rövid bejegyzés - 2009

Szerző‘: katyusa on 2009.02.05. 23:24

Nem lesz egy könnyű év, már most látom. Meggyőződésem, hogy kísért a 9-es szám. Bár egyesek szerint csak belemagyarázom, de eddig semmi nem végződött jól, ami bármely okból is kapcsolódott hozzá.

Életem során egy csomó mindenben megfordult a 9-es. Majdnem 9-én születtem :), szeptemberben :). Mekkora tragédia már ez hogy egyáltalán a világra jöttem :).

Na de tényleg megilyedek a 9-től, de most inkább nem merülök bele, mennyi minden kötődik hozzá.

Lehet tényleg csak belebeszélem, de basszus 2009 van. Már amikor megláttam a naptárban, hogy jövőre 2009 :) paráztam. Na ez nekem tuti életem legszarabb éve lesz. És láss csodát, kezdődik. Már sikerült elveszteni egy "jóbarátot", megszűnik a munkahelyem, és még a kocsim is beszart. Halleluja, éljen 2009!!!!

 

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr33925468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jó nekem,első vagyok! 2009.02.05. 23:28:20

Már amikor megláttam a naptárban, hogy jövőre 2009 -Nem gondoltad volna hogy az jön 2008 után? :)

Majd idén rád talál a szerelem :)
süti beállítások módosítása