Duzzogós szombat

Szerző‘: katyusa on 2009.03.07. 11:12

Miért van, hogy általában azokkal vagyunk flegmák, akik nem érdemlik meg. Valóban elviselhetetlen természet lennék? Nem hiszem, de amikor szarul vagyunk, szenvedünk fizikálisan, és akkor szól valaki, ingerültebb az ember. Nem akarok én megbántani senkit, de hát szerintem jogosan lettem ingerült. De miért kell ezen órákig duzzogni? Miért van, hogyha az ember bocsánatot kér a másik még akkor is duzzog.

Miért olyan nehéz megtalálni másokkal a szót, miért kell mindig alkalmazkodni, miért várja el mindenki, hogy vele mindenki kedves legyen?

Miért nem tudnak mások is a másik fejével gondolkodni? Én általában mindig megpróbálom elképzelni a másik miért csinálta azt amit, próbálom megérteni, és még bocsánatot is tudok kérni. Akkor is, ha jogosnak érzem a cselekedetem. De egyesek erre képtelenek, és cseszhetem a bocsánatkérést. Egyszerűen ők úgy gondolják nekik joguk van sértődöttnek lenni, mert ők mindent megtesznek értünk mi meg csak ezzel köszönjük meg.

De ez nem így van. Hisz az, hogy néha ingerültek vagyunk, nem azt jelenti, hogy nem szeretjük őket, hogy nem tennénk meg mindent értük... Pont ez a család lényege nem? Hogy mindent megteszünk a másikért, meg az, hogy ha a másik ingerült mert valami baja van, is elnézzük neki, mégha mi csak jót akartunk is. Elnézzük, mert átérezzük a baját, mert ő a családunk...

 

 

 

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://perec.blog.hu/api/trackback/id/tr23986966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jó nekem,első vagyok! 2009.03.07. 12:15:11

Biztos volt\lesz olyan mikor a másik fél ingerült és szól úgy hogy az neked nem esik jól.És te sem érted meg hogy most ez miért is volt?!
Amúgy igazad van,sajnos velem is sokszor volt hogy fáradt voltam és úgy szóltam ahogy nem kellett volna.
A másik félnek ez rosszul esik (lehet jogosan) én meg szarul érzem magam.
De ha belegondolsz a másik félbe ő csak azt látja hogy "leüvöltik a fejét"
Nem kell az ilyet felvenni.
Egyébként ma érzem magamon hogy fáradt vagyok és aludnom kellene mert így nagyon nyügös-kötöszködös vagyok\lennék

katyusa 2009.03.07. 13:40:42

@G_bee: Ajjajj, akkor aludj tényleg, mert ha nem egyedül töltöd az estét, lehet, hogy nem mindenki fog örülni a nyűgösségednek, főleg, ha kötöszködsz is!

De jó nekem,első vagyok! 2009.03.07. 13:56:26

Ha nem egyedül töltöm az estét,esetleg valami csajjal majd ma meglátom én is-meglátja ő is hogy milyen is vagyok.
Lehet kidob hogy neki nem kell egy nyűgös-hisztis pasi (közben meg csak fáradt vagyok a sok munkától hogy a leendő gyerekünknek mindent megtudjak adni)
és lehet kidobom én mert nem jól tolerálja hogy kicsit problémás leszek.... :)
süti beállítások módosítása